Identitatea vizuală Imprimare

Identitatea vizuală. Logo-ul (simbolul grafic) PRO VITA București este compus din două inimi roșii, așezate una în interiorul celeilalte, ambele înscrise într-un cerc incomplet de culoare neagră. Cele două inimi simbolizează mama şi copilul, fie el născut sau încă nenăscut, iar cercul, protecția. Ansamblul grafic sintetizează astfel misiunea asociației: ne aflăm aici pentru a apăra viața. Vom face orice este nevoie pentru a o proteja împotriva tuturor amenințărilor și vom ajuta la câștigarea luptei.

Alegerea culorii roșii are în vedere semnificația acesteia în cultura europeană. Roșul este culoarea emoției puternice și are un efect stimulator general, incitând la acțiune, îndeosebi în plan psihomotor. Roșul simbolizează căldura, focul, dragostea, entuziasmul și vitalitatea, energia, forța, dorința de succes și onoarea, puterea de a influența și de a înțelege dificultățile vieții. În completare, negrul aduce stabilitate, consecvență, dedicare și echilibru.

Identitatea vizuală este proprietatea intelectuală a Asociației PRO VITA București și este protejată prin lege ca marcă înregistrată. ATENŢIE: Utilizarea neautorizată a mărcii vizuale se sancționează conform legilor!

„Preţioasele picioruşe”, insigna simbol. Create în SUA acum 35 de ani, „Precious feet” au fost repede adoptate în lume ca simbol neoficial al mişcării pentru apărarea vieţii. „Picioruşele” reproduc întocmai, în formă şi mărime, tălpile picioarelor unui făt în vârstă de 10 săptămâni, subliniind umanitatea copilului nenăscut.

Insigne de rever cu „picioruşele” sunt disponibile acum tuturor simpatizanţilor provita din România. Contactează-ne pentru detalii.

precious feet